Rekomenduojama keisti kas 30 000 – 50 000 kilometrų, nebent pakaitinimo žvakių gamintojas siūlo kitaip.
Žmonės dažnai painioja kaitinimo žvakes ir uždegimo žvakes, tačiau tai yra du labai skirtingi transporto priemonės komponentai. Uždegimo žvakės yra atsakingos už kibirkšties, uždegančios degalų ir oro mišinį benzininių transporto priemonių degimo kameroje sukūrimą. Dyzelinėse transporto priemonėse žvakės nenaudojamos, nes dyzelio degimo kameroje jos negamina pakankamai mišinio šilumos. Dyzeliniuose varikliuose cilindras suspaudžiamas stipriau, todėl jiems uždegti reikia daugiau šilumos. Kaitinimo žvakė yra vienintelis dalykas, galintis generuoti papildomą šilumą, reikalingą užkurti ir paleisti dyzelinį variklį.
Pakaitinimo žvakė yra pieštuko formos metalo gabalas, kurio gale yra kaitinimo elementas kaitinantis gaunamus degalus ir orą, kad būtų skatinamas efektyvus kuro deginimas dyzeliniame variklyje. Degalų deginimas skirtas tam, kad variklis pradėtų dirbti ir automobilis važiuotų. Kiek automobilyje yra cilindrų, tiek yra žvakių. Kiekviename variklio cilindre yra po vieną kaitinimo žvakę. Šis kaitinimo elementas elektrifikuotas, dėl savo elektrinės varžos įkaista ir pradeda skleisti šviesą, todėl ir yra pavadintas – pakaitinimo žvakė.
Pakaitinimo žvakės, kaip ir kitos detalės, laikui bėgant susidėvi ir jas reikia keisti. Norint pakeisti pakaitinimo žvakes, visada galite kreiptis į Panevėžyje įsikūrusį autoservisą – „Autodraivas“.
Kai kaitinimo žvakė neveikia tinkamai, degimo kamera neturi papildomos šilumos, kurios reikia norint užsidegti. Norint užvesti automobilį, priklausomai nuo lauko temperatūros, pasitaiko atvejų, kad užsidega tik po kelių bandymų. Esant šaltai žiemos temperatūrai, vargu ar dyzelinis variklis išvis užsikurs, jeigu yra sugedusi pakaitinimo žvakė. Jei kyla sunkumų užvedant dyzelinę transporto priemonę, ypač žiemą, kuo greičiau patikrinkite kaitinimo žvakę.
Kitas ženklas, rodantis, kad jūsų kaitinimo žvakė yra sugedusi – bandant užvesti variklį iš transporto priemonės sklinda juodi dūmai. Šie dūmai rodo, kad oro/kuro deginimas buvo nesėkmingas. Juodi dūmai atsiranda dėl degalų, kurie dėl blogo žvakės kaitinimo netinkamai praėjo degimo procesą.
Jei pastebėjote šiuos simptomus, bet jūsų transporto priemonę vis dar pavyksta užvesti ir užvedus ji važiuoja, greičiausiai susidursite su šiomis problemomis:
Pastebėjus šiuos simptomus reikėtų kreiptis į autoservisą.
Automobilio pakaitinimo žvakės keitimo kaina priklauso nuo automobilio modelio bei nuo esamos problemos. Specialistas apžiūrėjęs gedimą galės įvertinti ir tiksliai jus informuoti kokia būtų žvakių remonto ar keitimo kaina. Nutinka atvejų, kad pakaitinimo žvakės nulūžta, todėl tenka jas išsukti su specialiais įrankiais.
Jeigu pastebėjote pakaitinimo žvakių ar kitų detalių blogą veikimą savo automobilyje, visada galite kreiptis į Panevėžyje įsikūrusį „Autodraivas“ servisą. Autoservise dirbame su visais automobilių modeliais (Audi, BMW, Citroen, Hyundai, Peugeot, Toyota, VW, Volvo, Opel ir daug kitų ). Profesionalų komanda apžiūrės jūsų automobilį, diagnozuos ir išspręs esančias problemas greitai ir kokybiškai.
Automobilio registracija apžiūrai internetu
* – Pažymėti laukai yra būtini
* – Serviso rezervacija GALIOJA TIK paskambinus Autodraivas serviso darbuotojui ir galutinai suderinus laiką, nes Jūsų norimas laikas gali būti jau užimtas.
* – Užsakymai registuojami iki 15 val.
Rekomenduojama keisti kas 30 000 – 50 000 kilometrų, nebent pakaitinimo žvakių gamintojas siūlo kitaip.
Rekomenduojama keisti visas žvakes vienu metu, kad būtų užtikrintas optimalus variklio veikimas.