Automobilio kuro sistemoje visos detalės yra labai svarbios jūsų automobilio judėjimui, ne išimtis ir kuro siurblys.
Kuras pirmiausia patenka į kuro siurblį. Kuro siurblio pagalba kuras yra išpumpuojamas iš bako į variklį. Kuro siurblys vaidina svarbų vaidmenį užtikrinant, kad jūsų automobilis veiktų sklandžiai. Jis sudarytas iš stumoklio ir nedidelio cilindro. Kiekvienas šiuolaikinis automobilis turi elektrinį kuro siurblį – sudėtingą įrangą, kurios darbas yra nuolat perduoti suslėgtą degalų kiekį iš kuro bako į variklio kuro įpurškimą. Kai kuriuose transporto priemonėse yra keli kuro siurbliai (ar net keli kuro bakai), tačiau sistema vis tiek veikia taip pat. Privalumas turėti kelis siurblius yra tas, kad posūkiuose ar važiuodami nuožulniai degalai negali paslysti iš vieno bako galo į kitą ir palikti kuro siurblius sausus. Bet kuriuo metu bent vienas siurblys į jį pateks.
Kuro siurblys gali veikti be jokių defektų visą automobilio gyvavimo laikotarpį, jeigu tik automobiliu gerai rūpinamasi. Kuro siurblio remontas yra gana sudėtingas ir nepigus, todėl tam, kad išvengti nesklandumų reikėtų prižiūrėti savo automobilį, laiku keičiant kuro filtrą bei pilant tik kokybišką kurą. Pagrindinės degalų siurblio gedimo priežastys yra siurblio užteršimas, perkaitimas ir netinkamos elektros jungtys. Rūdys, smulkios nuolaužos ir nešvarumai yra trys įprastos dalelės, kurios kažkokiu būdu gali patekti į kuro baką. Šios dalelės užkemša jūsų kuro filtrą, todėl tampa sunkiau pumpuoti degalus. Tai sukelia įtampą ir pagreitina daugelio mažų kuro siurblio komponentų susidėvėjimą, galiausiai sukeldamas kuro siurblio gedimą, todėl reikėtų reguliariai keisti kuro filtrą. Taip pat rekomenduojama dažnai nevažinėti beveik tuščiu kuro baku, o būti pripildžius jį bent ketvirtadaliu. Važiuojant, turint minimalias kuro sąnaudas degalai bake žymiai greičiau įkaista, dėl to kuro siurblys gali perkaisti ir sugesti. Ypač svarbu važinėti su pilnesniu kuro baku per pirmąsias savaites po naujo degalų siurblio įmontavimo.
Kuro siurblio remonto gali prireikti pastebėjus šiuos požymius:
- Automobiliui važiuojant trūksta galios.
- Automobilis neužsiveda arba sunkiai užsiveda.
- Važiuojant automobilis pradeda gesti.
- Girdisi keistas garsas iš automobilio galinės dalies, siurblio zonos.
Kuro siurblio remontą geriausia būtų patikėti atlikti tos srities profesionalui. „Autodraivas“ autoserviso, įsikūrusio Panevėžyje darbuotojai yra sukaupę didelę patirtį ir yra visada pasiruošę padėti.
Dyzelinių kuro siurblių remontas
Dyzeliniai kuro siurbliai laikui bėgant ir deramai neprižiūrimi susidėvi ir gali sugesti. Remontui reikalingas ne tik gerai apie tai nusimanantis žmogus, bet ir speciali įranga problemos sprendimui. „Autodraivas“ autoservise išspręsite bet kokias kuro sistemos problemas. Mes padedame ir su benzininiais varikliais ir su dyzeliniai, visoms automobilių markėms (BMW, Audi, VW, Opel, Mazda, Ford ir t.t.).
Kiek kainuoja kuro siurblių remontas?
Kuro siurblių remonto kaina priklauso nuo esamo gedimo. Norint išspręsti gedimą, patartume kreiptis į profesionalą, nes kitų atveju galima prisidaryti dar daugiau žalos, kas gali kainuoti dar didesnius pinigus. „Autodraivas“ autoserviso komanda diagnozuos gedimus bei pasiūlys geriausią sprendimą ir kainą.
Automobilio registracija apžiūrai internetu
* – Pažymėti laukai yra būtini
* – Serviso rezervacija GALIOJA TIK paskambinus Autodraivas serviso darbuotojui ir galutinai suderinus laiką, nes Jūsų norimas laikas gali būti jau užimtas.
* – Užsakymai registuojami iki 15 val.
Dažnai užduodami klausimai apie kuro siurblių remontą
Kuro siurblio gedimą gali lemti netinkamas degalų filtras ar blogos kokybės degalai, kurie gali sukelti kuro siurblio užsikimšimą ir prastą jo veikimą. Tai gali sumažinti variklio našumą ir padidinti degalų sąnaudas. Rekomenduojama periodiškai keisti degalų filtrus, kad būtų išvengta kuro siurblio gedimo.
Kuro siurblių remonto trukmė priklauso nuo siurblių būklės ir apimties. Paprastai remontas gali trukti nuo kelių valandų iki kelių dienų.