Dyzelinių variklių remontas

dyzelinio variklio remontasDidelė dalis transporto priemonių Lietuvoje yra automobiliai su dyzeliniu varikliu. Žmonės dažniausiai renkasi dyzeliu varomą automobilį dėl ekonomiškumo, kadangi jie sunaudoja vidutiniškai net 30% mažiau kuro nei benzinu varomi automobiliai, tai yra dėl aukšto slėgio degimo kamerose, agregato konstrukcijos, pačio veikimo principo bei kitų faktorių. Taip pat dyzeliniai varikliai pasižymi aukštu naudingumo koeficientu, kuris kartais pasiekia 50% ribą. Dar vienas privalumas yra tai, kad jie tarnauja ilgiau nei benzininiai varikliai bei užvesti yra lengviau dėl pakaitinimo žvakių ir purkštukų pašildymo. Jeigu pastebėjote, kad jūsų automobilį užvesti darosi vis sunkiau, didelė tikimybė, kad reikalingas pakaitinimo žvakių keitimas.

Dyzeliniams varikliams paprastai reikia mažiau priežiūros nei benzininiams ir jo gedimai pasitaiko rečiau, bet jo dalys bei remontas paprastai yra daug brangesni nei benzininio. Dyzelinis automobilis yra labiau skirtas ramesnio ir ekonomiškesnio vairavimo mėgėjams, nes agresyvus vairavimo stilius (mėgstant staigesnį/greitesnį startavimą, staigų stabdymą) apkrauna variklį.

Dyzeliniai varikliai dažniausiai būna keturtakčiai:

  1. Pirmasis taktas – įleidimas. Kai stūmoklis eina žemyn, dujos prarėtėja ir atsidaro įsiurbimo vožtuvas per kurį oro ir kuro mišinys patenka į cilindrą.
  2. Antrasis taktas – suspaudimas. Stūmoklis, keliamas besisukančio alkūninio veleno, ima spausti degųjį mišinį.
  3. Trečiasis taktas – darbinė eiga. Kuras patekęs į degimo kamerą susimaišo su suspaustu oru taip sudarydamas degųjį mišinį. Mišiniui degant padidėja susidariusių dujų slėgis, kuris spaudžia stūmoklį žemyn, o šis leisdamasis priverčia judėti švaistiklį. Judantis švaistiklis priverčia judėti alkūninį veleną. Vykstant šiam taktui abu vožtuvai yra uždaryti.
  4. Ketvirtasis taktas – išmetimas. Stūmoklis nusileidžia, atsidaro išmetimo vožtuvas per kurį pašalinamos išmetamosios dujos.

Automobilyje variklio gedimas yra vienas iš sudėtingiausių remontų. Atsiradus variklio defektui visada galite kreiptis į „Autodraivas“ autoservisą įsikūrusį Panevėžyje, kur profesionalų komanda diagnozuos ir išspręs problemą.

Dyzelinių variklių purkštukų remontas

Purkštukai yra viena iš kuro sistemos dalių, be kurios variklis negautų kuro, o automobilis nevažiuotų. Daugelyje dyzelinių variklių naudojamas tiesioginis įpurškimas, kai dyzelinas įpurškiamas tiesiai į cilindrą, pripildytą suslėgto oro. Purkštuko funkcija yra tinkamu laiku įpurkšti tikslų kiekį suslėgto kuro į kiekvieną variklio cilindrą. Degimas dyzeliniame variklyje įvyksta, kai šis degalų srautas sumaišomas su karštu suspaustu oru. Gerai prižiūrimo automobilio purkštukai gali veikti be jokių problemų net iki 200,000 tūkstančių nuvažiuotų kilometrų, bet dėl pilamo blogos kokybės kuro ar atsirandančių nešvarumų, purkštukų remonto arba keitimo gali prireikti anksčiau.

Dyzelinių variklių galvučių remontas

Labai svarbu, kad automobilio variklyje būtų palaikoma tinkama temperatūra variklyje. Ilgai nekeitus aušinimo skysčio ar važinėjant su nepakankamu aušinimo skysčio kiekiu gali perkaisti ir deformuotis variklio galvutė. Remonto kaina yra didelė, todėl pastebėjus aušinimo skysčio trūkumą, nutekėjimą ar variklio temperatūros pakilimą reikėtų kreiptis į autoservisą.

Pastebėjus variklio ar kitus su automobiliu susijusius defektus, kreipkitės į mus, Smėlynės g. 106B, Panevėžys. Mūsų maloni mechanikų komanda diagnozuos iš kur atsirado problema ir ją išspręs pigiai bei kokybiškai. „Autodraivas“ autoserviso darbuotojai turi didžiulę darbo patirtį remontuojant automobilius ir yra sukaupę daug žinių apie kiekvieną atsirandančią problemą.