Stabdžių remontas

Stabdžių remontasAutomobilių stabdžių sistema leidžia saugiai sustabdyti važiuojantį automobilį, sumažinti jo greitį arba išlaikyti stovintį automobilį stabilioje padėtyje įvairiomis sąlygomis. Nuo stabdymo kokybės ir efektyvumo priklauso automobilio dinaminės ir eksploatacinės savybės. Kuo kokybiškiau ir efektyviau įmanoma stabdyti greitai važiuojantį automobilį, tuo saugiau ir didesniu greičiu juo galima važiuoti.

Autoserviso Autodraivas specialistai atlieka šias stabdžių remonto paslaugas:

  • Stabdžių kaladėlių (trinkelių) keitimas
  • Stabdžių diskų (būgnų) keitimas
  • Stabdžių cilindriukų keitimas
  • Stabdžių apkabų keitimas (remontas)
  • Stabdžių žarnelių, lyno, vamzdelių ir kitų dalių keitimas
  • Stabdžių pagrindinio ir darbinio cilindro keitimas
  • Stabdžių skysčio keitimas
  • Kiti stabdžių sistemos remonto darbai

Dažnai užduodami klausimai apie stabdžius

Priklausomai nuo transporto priemonės ir vairavimo sąlygų stabdžių trinkelės naudojamos nuo 15 000 iki 70 000 km. Pagrindinės ankstyvo trinkelių susidėvėjimo priežastys yra aukšta temperatūra, vilkimas, didelės apkrovos ir dažnas stabdymas. Visi šie veiksniai didina stabdžių temperatūrą ir trumpina trinkelių eksploatacijos laiką.

Stabdžiai turi veikti keldami minimalų triukšmą. Toks triukšmas yra normalu, bet „žviegimas“ ar šlifavimo garsas reiškia, kad stabdžiams reikia dėmesio.Yra daug skirtingų veiksnių, nuo kurių gali sustiprėti triukšmas, įskaitant transporto priemonės vairavimo stilių.

Jei stabdžių pedalas, vairas arba visa transporto priemonė vibruoja arba pulsuoja stabdant, gali tekti keisti diskinius stabdžius. Vibracija gali būti ir rimtų problemų priežastis, tokių kaip laisvas arba sugedęs vairo mechanizmas.

Stabdžių diskų paviršiaus pažeidimai arba disko netolygumas gali kelti stabdžių triukšmą ir vibraciją. Stipriai nusidėvėjusį stabdžių diską reikia pakeisti.

Automobilių vairuotojai žino, kad variklio tepalą privaloma keisti gamintojo nustatytu periodiškumu naudojant tam automobilio modeliui skirtas medžiagas. Ne mažiau svarbus ir stabdžių sistemos skystis. Paprastai po 2 metų eksploatacijos vandens kiekis skystyje pasiekia kritinę ribą, tad ekstremalaus stabdymo metu yra didelė tikimybė ,kad gali užvirti skystis. Taip atsitikus stabdžiai tampa neveiksmingi.