Starterių remontas

Starterių remontas PanevėžyjeStarteris yra automobilio dalis, kurio pagalba, veikiant alkūninį veleną yra užvedamas variklis. Starteris yra neatsiejama šiuolaikinio automobilio ar kito variklio naudojimo dalis. Stovinčioje būsenoje variklis negali gaminti elektros energijos ar sukurti sukimo momento, todėl tam naudojamas starteris, kuris užtikrina pradinį variklio sukimąsi naudojant akumuliatorių.

Starterio pagrindinės sudedamosios dalys yra:

  • bendeksas
  • įvorės
  • lengvojo lydinio plieno inkaras (dar kitaip vadinamas – rotoriumi)
  • pritraukimo rėlė
  • šepetėliai
  • korpusas.

Korpusas – skirtas pritvirtinti starterio sudedamąsias dalis ir starterį pritvirtinti prie variklio korpuso.

Bendeksas – tai yra mechanizmas, per kurį yra perduodamas sukimo momentas smagračiui per krumpliaratį. Norint užvesti variklį, raktelį sukame iki galo į dešinę pusę, taip iš akumuliatoriaus paleisdami srovę į rėlės ritę. Padedant bendeksui pavara susijungia su alkūninio veleno smagračiu. Tuo pačiu metu rėlė uždaro kontaktus, o iš akumuliatoriaus srovė keliauja į starterio variklio apvijas, taip užtikrinanti bendekso sukimąsi ir judėjimo momento perdavimą į alūninį veleną.

Įvorės – tai žiedo formos detalė, dažniausiai pagaminta iš žalvario, bronzos arba iš specialaus geležies lydinio. Įvorės viduje sukasi ašys arba velenėliai. Susidėvėjus įvorei, pradeda greičiau dėvėtis ir kitos detalės, todėl nustačius jos nusidėvėjimą, norint išvengti didesnių problemų, reikėtų atlikti įvorės keitimą kuo greičiau.

Inkaras – tai ašis, kurį yra pagaminta iš specialaus plieno. Ant ašies yra prispaudžiamas inkaras su kolektoriaus plokštėmis. Inkaro apvijoms laikyti šerdyse yra skirti specialūs grioveliai. Apvijos galai yra pritvirtinti prie kolektoriaus plokštės, kuri yra montuojama ant dielektrinės platformos. Inkaras visada būna pritvirtintas prie vario ir plieno įvorėmis.

Pritraukimo rėlė – tai įrenginys sumontuotas ant prietaiso korpuso, kuris maitina elektros variklį iš uždegimo užrakto.

Šepetėliai – tai iš vario ir grafito pagaminta detalė iš kurios perduodama įtampa į kolektorių plokštes.Taip pat jie padidina elektros variklio galią. Šepetėliai yra viduje dielektriko laikiklio su metaliniais įdėklais.

Jeigu pastebėjote, kad pasukant ranktelį starterio nesuka – yra didelė tikimybė, kad sugedo vienas iš šių starterio komponentų. Šiuo atveju, reikėtų kreiptis į profesionalus. Mūsų „Autodraivas“ komanda, įsikūrusi Panevėžyje, turi ilgalaikę patirtį aiškinantis ir sprendžiant starterio problemas, todėl esame visada pasiruošę jums padėti.

Dažniausiai pasitaikantys starterio gedimai

Dažniausiai starterio gedimo požymiai pasirodo šaltuoju metų laiku, kai jam tenka didesnė apkrova dėl sutirštėjusios alyvos ir sumažėjusios kompresijos. Žiemos metu kartais tampa sunkiau užvesti automobilį, todėl reikėtų vengti laikyti pasuktą raktelį į „Start“ padėtį ilgiau nei 10 sekundžių, nes bendeksas gali stipriai atsilenkti ir užstrigti, ko pasekoje, bus reikalingas starterio bendekso remontas.
Pastebėti starterio gedimo simptomus nėra sudėtinga. Kartais tai pasireiškia:

  • silpnu starterio veikimu;
  • atsiradusiais pašaliniais garsais;
  • užvedus variklį starteris neatsijungia arba tiesiog nepavyksta užvesti variklio.

Jeigu viena iš šių problemų nutiko jūsų automobiliui, reikėtų kreiptis į „Autodraivas“ servisą. Mūsų komanda išsiaiškins gedimus ir jų šalinimo ypatybes atkartojus problemą, nuėmus starterį nuo automobilio ir jį išardžius, taip išsiaiškinant, kurios dalys neveikia ar nefunkcionuoja dėl tam tikrų priežasčių. Dažniausiai pasitaikančios problemos yra:

  • bendekso gedimas;
  • rėlės gedimas;
  • šepetėlių nusidėvėjimas;
  • angliukų sudylimas;
  • korozijos paveikti laidai;
  • kitos problemos atsirandančios dėl susidėvėjusios įvorės, kuriai reikalingas keitimas.

Kiek kainuoja starterio remontas?

Starterio remonto kaina priklauso nuo automobilio modelio, gedimo bei remonto sudėtingumo. Dėl detalesnių įkainių susisiekite su mumis nurodytais kontaktais ir mūsų specialistai jus mielai pakonsultuos!