Stabdžių remontas

Stabdžių remontasAutomobilių stabdžių sistema leidžia saugiai sustabdyti važiuojantį automobilį, sumažinti jo greitį arba išlaikyti stovintį automobilį stabilioje padėtyje įvairiomis sąlygomis. Nuo stabdymo kokybės ir efektyvumo priklauso automobilio dinaminės ir eksploatacinės savybės. Kuo kokybiškiau ir efektyviau įmanoma stabdyti greitai važiuojantį automobilį, tuo saugiau ir didesniu greičiu juo galima važiuoti.

Problemų su stabdžiais pasitaiko įvairiausių. Įvardinsime keletą jų:

  1. Išgirdus pašalinius garsus stabdant didelė tikimybė, kad automobilio kaladėlės susidėvėjo ir jas reikėtų pakeisti. Reikia keisti ne tik diskinių stabdžių kaladėles, bet ir būgninių stabdžių. Diskinių stabdžių kaladėlės randasi išorėje, būgninių – viduje, apgaubtos būgnu.
  2. Pedalui sukietėjus, kai reikia jį spausti su jėga, reikalingas stabdžių pūslės stiprintuvo remontas.
  3. Padidėjus pedalo spaudimo gyliui, reikėtų patikrinti stabdžių sistemą. Tikėtina, kad problema atsirado dėl stabdžių skysčio nutekėjimo arba yra trūkusi stabdžių žarnelė. Taip pat, tai gali būti pagrindinio stabdžių cilindro gedimas.
  4. Stabdant jaučiant vibraciją, reikėtų patikrinti stabdžių diskus.
  5. Įsijungus indikacinei lemputei, reikėtų patikrinti ar yra nuleistas rankinis stabdis arba nėra stabdžių skysčio trūkumo. Jeigu atlikus šiuos veiksmus lemputė vis dar dega, reikėtų kreiptis į automobilių servisą.

Autoserviso „Autodraivas“ specialistai atlieka šias stabdžių remonto paslaugas:

  • Stabdžių kaladėlių (trinkelių) keitimas
  • Stabdžių diskų (būgnų) keitimas
  • Stabdžių cilindriukų keitimas
  • Stabdžių apkabų keitimas (remontas)
  • Stabdžių žarnelių, lyno, vamzdelių ir kitų dalių keitimas
  • Stabdžių pagrindinio ir darbinio cilindro keitimas
  • Stabdžių skysčio keitimas
  • Stabdžių ABS sistemos remontas
  • Kiti stabdžių sistemos remonto darbai

Mūsų servise bus atliekama nuodugni stabdžių sistemos diagnostika, išsiaiškinsime gedimus ir jų atsiradimo priežastis. Žinodami gedimus, pranešime tikslią remonto ir reikiamų detalių kainą.

Stabdžių suporto remontas

„Autodraivas“ servise taip pat atliekamas ir stabdžių suportų remontas. Stabdžių suportas – tai mechanizmas, kurio pagalba stabdžių kaladėlės yra spaudžiamos prie stabdžių disko tam, kad stabdytų ratą nuspaudus stabdžių pedalą.
Automobilyje prie kiekvieno diskinio stabdžio yra suportas. Jeigu stabdžių kaladėlės sudilusios nevienodai, reiškia, kad problema dėl stabdžių suportų. Dažniausiai suportai būna pažeidžiami korozijos, dėl kurios gumelės sutrūkinėja ir pradeda praleisti vandenį į judančias dalis. Tai gali sukelti stabdžių sistemos sutrikimus.

Automobilio registracija apžiūrai internetu

Jūsų vardas*

Įmonės pavadinimas

Jūsų el. pašto adresas*

Telefonas*

Automobilio markė*

Pagaminimo metai*

Norimas atvykimo laikas*

Gedimo aprašymas*

* – Pažymėti laukai yra būtini
* – Serviso rezervacija GALIOJA TIK paskambinus Autodraivas serviso darbuotojui ir galutinai suderinus laiką, nes Jūsų norimas laikas gali būti jau užimtas.
* – Užsakymai registuojami iki 15 val.

Dažnai užduodami klausimai apie stabdžius

Priklausomai nuo transporto priemonės ir vairavimo sąlygų stabdžių trinkelės naudojamos nuo 15 000 iki 70 000 km. Pagrindinės ankstyvo trinkelių susidėvėjimo priežastys yra aukšta temperatūra, vilkimas, didelės apkrovos ir dažnas stabdymas. Visi šie veiksniai didina stabdžių temperatūrą ir trumpina trinkelių eksploatacijos laiką.

Stabdžiai turi veikti keldami minimalų triukšmą. Toks triukšmas yra normalu, bet „žviegimas“ ar šlifavimo garsas reiškia, kad stabdžiams reikia dėmesio.Yra daug skirtingų veiksnių, nuo kurių gali sustiprėti triukšmas, įskaitant transporto priemonės vairavimo stilių.

Jei stabdžių pedalas, vairas arba visa transporto priemonė vibruoja arba pulsuoja stabdant, gali tekti keisti diskinius stabdžius. Vibracija gali būti ir rimtų problemų priežastis, tokių kaip laisvas arba sugedęs vairo mechanizmas.

Stabdžių diskų paviršiaus pažeidimai arba disko netolygumas gali kelti stabdžių triukšmą ir vibraciją. Stipriai nusidėvėjusį stabdžių diską reikia pakeisti.

Automobilių vairuotojai žino, kad variklio tepalą privaloma keisti gamintojo nustatytu periodiškumu naudojant tam automobilio modeliui skirtas medžiagas. Ne mažiau svarbus ir stabdžių sistemos skystis. Paprastai po 2 metų eksploatacijos vandens kiekis skystyje pasiekia kritinę ribą, tad ekstremalaus stabdymo metu yra didelė tikimybė ,kad gali užvirti skystis. Taip atsitikus stabdžiai tampa neveiksmingi.